Tuesday, April 17, 2012

DIE BITCHES DIE!!!


Ok, I'm on a roll this morning.


If you happen to survive THIS let us know.

FB is probably high in pain killers from a procedure she had done.. this may actually kill her... but this is how we roll!! 
LOVE YA BITCHES! 

It was nice knowing you all! 





_________________________________________________
*FLATLINES*

204 comments:

1 – 200 of 204   Newer›   Newest»
Cheriebella3 said...

why are  they not showing this in my state at all?  *cries*

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

That second one is literally killing me! OH FUCK ME!!!!! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

I'm sorry! Hopefully a clever bitch will pirate it for us! ♥

Alba Gutierrez said...

bwaaaaaaaaaaaaaa, so  dead,owwwwww ahhhhhhhhh !!!!!!!!daedddddddddd

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

HOLY SHIT!

If anyone knows Russian, can watch the WHOLE MOVIE HERE:

***I don't know Russian, but I'm watching anyways!!!***

http://www.vidxden.com/0dtvh89dzoya/Bel.Ami.2012.CAM.XVID-RUSS.flv.html 

JIMD-Fangbanger-BTB said...

ROBERT THOMAS PATTINSON, YOU ARE KILLING ME! 

Karen60BTB said...

FUCK!!! Check out that hip action - Kristen is one lucky lady!!!!

Aurora23❤BTB❤® said...

HOLYYYYYYYY SHIT!!!

*****FLATLINES IN MY OWN PUDDLE OF CUM****

Jennifer said...

watched it last night Marcela.
barely survived...and I couldn't even hear Rob's voice....but got to see THIS!!!!

Jennifer said...

I don't know shit about acting....but how does a woman get fakefucked like THAT...and NOT have to go flick the bean when they yell CUT!???
cuz...that right there....yeah, there could be twenty people in that room and I think I'd still cum all over the place....and all over Rob too! lmfao

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Quick! We need baywatch Rob!!! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Dude!!! He'd be wetter than surfing Rob, if that whore was ME!!! LOL

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

I know *sniff* I love her, but hate her! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

You and me both... gahhhh! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

HOLY CRAPOLA!!!

HE's SO SEXY!!!! When he first wants to fuck Chistina Ricci, and he looks at her and bites his lip... *puddle of cum*

star4_BTB® said...

Do you know how many times hotter this would be if it was Kristen?  Don't get me wrong, I'm wet and all..... but, Tonks is kinda nasty (looking).... I'm sure she's a great gal.... no offense to her intended.

His back, and his ass......    *no words*

tropicnebula said...

o shit umm if all else fails and its not in your state go to video on demand and Im sure amazon will be selling this too

star4_BTB® said...

LMAO!  Flick the bean!  Yeah, or the guy having to go spank his wood!  

How would it be possible to do those motions and NOT feel his cock slamming against your ass.... Right???  

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LOL!!! Right there with you sister, they did an excellent job making her look like a whore *shudders*

Yeah Rob + Kristen = my death

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

*porn moans*

I'd pay big bucks for him to slam his cock on my ass!!!! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

We are right there with you sister! *faints*

Jennifer said...

EXACTLY!!! I mean...they gonna sleeve that thing up and all...but as hard as he's goin' at it, there's gonna be contact with..the bean...and yeah, I am gettin' wet just thinkin' about it again! holyshit!  and doggy style....them nuts slappin' against my hoohah....FUUUUUUCCCCK!!

Aurora23❤BTB❤® said...

OMG i would die again when he gives me mouth to mouth!!!!

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

I'd die happy!!! LOL

I'd so cup-a-feel his balls before going to hell tho! LOL

Aurora23❤BTB❤® said...

I would do more then cup a feel! I'd wet hump him then make him slip it in me before I flatlined again! 

Karen60BTB said...

IKR....when they yell "cut" I'd grab Rob by the ear and haul his ass to my trailer and fuck him senseless...

Karen60BTB said...

If only...why do all the nasty celebrities have sex tapes and not R/K...oh, yeah...they're not famewhores. But like I said before, I'd pay my retirement money to see the Twilight audition on CH's bed!

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LOL!!!! 

SLIP IT IN!!!! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

And that ^ my dears, Its a BTB actress! LOL

Aurora23❤BTB❤® said...

Im going to need to wear a diaper on May 4th watching this at home!!! 

And I'm seeing Avengers that morning then coming home to watch Bel Ami on my TV!!Gonna be an AWESOME DAY!!!

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxjy0sdHyN1r0ftodo1_400.gif

Hannah Verschuuren_BTB® said...

It sure doesn't look fake!! Rob is trying really hard ;0
I would not survive a scene  like this , if that was ME. You still feel his naked dick bumping into your ass huh!

Hannah Verschuuren_BTB® said...

So funny, just had the same thoughts lol. Great minds think alike. Whe have a lot of that lately star!

Hannah Verschuuren_BTB® said...

FUUUUUUUCCKKKK, vid isn't working!! AAARRRRGH!

star4_BTB® said...

Yes we do! We are all connected.... by Rob's cock!

Hannah Verschuuren_BTB® said...

I saw Ba last sunday with my husband. We were the first ones to arrive at the theater. And i said to him: I hope that we're going to be the only ones in this theatre when the movie starts because i'm seriously going to jump you. Unfortunately, we were not alone :(

Hannah Verschuuren_BTB® said...

Rob and Kristen? Oh yeah, i'm having a nice visiual here. *Moan* ;)

Jennifer said...

I'd keep 'screwin' up....so we would have to retake and retake...at least get the most out of it as I possibly could!  Or beg like a bitch for Rob to lose the sling or sock or what-the-fuck-ever that thing is called that keeps his cock from gettin' loose and into ...well ME! lmfao

it's bad today...but what do you expect when you post stuff like this???  Rob's ass thrusting for all to see and admire and fantasize about??  I be there will be many a man getting rode like a thoroughbred tonight! ;D

Hannah Verschuuren_BTB® said...

The mind reading telepathic Monster- cock! So that's were SM gets here ideas from :)

Hannah Verschuuren_BTB® said...

Oh Yes, it's already tonight here and i'm planning to attack my hubby in less than an hour ;)

Hannah Verschuuren_BTB® said...

I'm i the only one with this problem? It's really diificult for me to scroll down to read the comments. I don't know what it is , but i keep cumming back up ;)

AZ_Chica_BTB said...

Holy Thrusting and Ass-cracks of ALL Ass-cracks, Batman!!!!!!!!!!!

I think that my water just broke....

AZ_Chica_BTB said...

You are NOT alone!!!!!!!  LOL!

I cannot help but think of how THIS is how he looks as he takes Kristen from behind.... Unnnnnnnnfffffffffffffffff!!!!!!!!!

AZ_Chica_BTB said...

Bummer!!!  But, I bet you had good, old-fashion car sex after the movie, right??? ;-)

PinkLady_BTB® said...

Holy fucking shit! Is this real life?!
Rob, you pornstar! 
It looks so real! o_O Damn

AZ_Chica_BTB said...

ITA!!!!!!!!  I think we now need a manip of Rob thrusting into Kristen using the above pics/gifs!!!!!!!!!!

JIMD-Fangbanger-BTB said...

LOL

PinkLady_BTB® said...

OMG!!!

Thank you Marcela!!! Thank god, I understand it! Or I hope I will! 

AZ_Chica_BTB said...

LMFAO!!!!!!!!  So true!!!

JIMD-Fangbanger-BTB said...

HOLY MOTHERFUCKING SHIT. THAT'S NATALIA TENA?! HOLY SHIT. WHAT?! 

OH MY GOD. O_O. 

AZ_Chica_BTB said...

Amen, Sista!!!

AZ_Chica_BTB said...

Fuck me blind and stupid!!!!!!

Hannah Verschuuren_BTB® said...

UHUH! My thoughts exactly *_* 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LOL!!!!!! 

I'm sure it's just lots and lots of cum! 

*snaps gloves in*

just in case! 

Hannah Verschuuren_BTB® said...

Well, we took the train. Do you have any idea how much it cost to park your car in Amsterdam!!!

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

*smooch*

I don't understand a word, but just watching him... UNF FUCKING UNF! 

AZ_Chica_BTB said...

I agree!  It's a visual that I will NEVER get out of my head!!!!!!!!!

JIMD-Fangbanger-BTB said...

So...train sex? :P

JIMD-Fangbanger-BTB said...

YES THIS PLEASE

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

RAWR!!!!!! 

Hannah Verschuuren_BTB® said...

I'm looking for that interview she gave about this scene. Saw that couple of months ago. She told that she and Rob were making jokes and that they were encouraging eachother to moan louder. She said It was Rob idea to take her from behind, because taht lookes dirtier.

PinkLady_BTB® said...

OMG, yes it would be so much hotter! I don't know if we would survive it though! LOL

And I agree, she looked kind of nasty and trashy!

JIMD-Fangbanger-BTB said...

Your night will be so filled with the amount of sexy hot men + fucking you . LOL

AZ_Chica_BTB said...

Train sex sounds like fun!!! In fact, I think that I read a fanfic that started off that way!!!

I have never been to Amsterdam, but hope to visit there one day. I will be sure to not rent a car while there!

AZ_Chica_BTB said...

LMFAO at your "gloves"!!!!!! My bag is packed and ready to go just in case those gifs cause premature labor!!!

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

*hyperventilates* 

http://media.tumblr.com/tumblr_m2hvweiFkN1r6f2z0.gif

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Rob and Kris?!?!

http://media.tumblr.com/tumblr_lrr398GQEh1qc7d69.gif

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

I told you already!

Stop pinching your nipples! That causes contractions!! LOL

Aurora23❤BTB❤® said...

I seriously can't stop looking at these gifs!

"Hi My name is Aurora & I am a BTB adDICKted to ROBERT PATTINSON"

Hannah Verschuuren_BTB® said...

http://natalia-tena.org/?p=265#respond

Hannah Verschuuren_BTB® said...

What ff? You can't mention ff and not telling me the title, that's torture :(

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

HI AURORA *Waves*

First step is to admit you have an addiction... 

But, darling we don't have a cure! Just enjoy the ride, with the room-full of addicts!!!! 

PinkLady_BTB® said...

Exactly! LOL
And I'm watching Bel Ami now! Woohooo

Hannah Verschuuren_BTB® said...

can't find that take her from behind quote dammit.  i must have mixed up two interviews. i will keep looking!

AZ_Chica_BTB said...

I think it may be "The Cullen Campaign" by belladonna1472, but I am not sure.

AZ_Chica_BTB said...

I. Cannot. Help. It!!!!!!!!!!

And, my hubby wonders why I keep slapping his hands away...

Hannah Verschuuren_BTB® said...

It was on this other blog ;)
http://www.robsessedpattinson.com/search?q=natalia+tena+talks+Rob 

Hannah Verschuuren_BTB® said...

found it, thanks hun! *smooch*

star4_BTB® said...

Yeah. There are a lot of interviews on the net, where she says some kind of nasty stuff... I don't know how many of those articles are true, but here is a short vid with Josh (MTV)
http://vodpod.com/watch/5921842-natalia-tena-teases-naughty-scenes-with-bel-ami-co-star-robert-pattinson

star4_BTB® said...

Right. I saw that. It's worded different ways in different articles, and I also can't tell whether she insinuated that they were an item at one time, or it was one of his friends that she was dating... Who knows.

star4_BTB® said...

Just watched the Russian feed of BA.  Can anyone tell me why he looked like he was in pain when Uma was sitting on him/fucking him?  He looked disgusted.   That is so not how I pictured his fuck face.  I wish I knew what they were saying.

PinkLady_BTB® said...

Well, I understand most of it and that's enough for me! LOL
Although I miss his voice! 

Eternally Cullen-Fanfiction said...

Uh huh... THIS was why I saw Bel Ami three times... 

PinkLady_BTB® said...

I think I read once that there is a scene where he was raped by Uma's character! Maybe that's this scene?!
I'm watching it now! Let's see if I can translate it to you when I'm finished! Or ask Hannah! She watched it in the cinema!

leahreallyitis said...

I'm.....dead..........Im.....just........dead........ *grabs inhalers*  *_*

leahreallyitis said...

oh I PLAN on topping that trust me! I plan on seeing this MULTIPLE times!

leahreallyitis said...

yeah that is what happend in that sence Uma's charater basically raped him

leahreallyitis said...

*walks up to the podium* hi my name is Leah and I too, am adDICKted to Robert Pattinson and DAMN PROUD OF IT!!!

leahreallyitis said...

yes it is..but do we care OH HELL NO! and thank god there is NO cure!!

leahreallyitis said...

oh great now I have to change AGAIN!

leahreallyitis said...

LMAO!! seriously though are you okay?! when is are you due?

leahreallyitis said...

LMAO!!

leahreallyitis said...

*shouts over the innercome* CLEAN UP ON AISLE ONE!*

leahreallyitis said...

poor hubby! LOL

leahreallyitis said...

I sat here eating my apple(from lunch time) and I just sat back and watched the GIF's OH GOD I CAN'T WAIT!!

leahreallyitis said...

LOL!!

leahreallyitis said...

woooooo Hannah you wild woman! ;)

leahreallyitis said...

yeah and fog up the windows and have that car rockin!!

leahreallyitis said...

for ridding a bus here in the states costs $1.75 for a single ride and $6.00 for a day pass and for seniors 1.50 for seniors and if you want a montly pass(we also have trains and what we call light rail) it costs about $60.00 a month

star4_BTB® said...

Raped. Pft. Ok. *in Jessica Stanley's voice*

leahreallyitis said...

woooo whats the title?!

star4_BTB® said...

Do you know Russian?

leahreallyitis said...

oh okay thanks!

leahreallyitis said...

*hands Marcela an oxygen tank and mask*

Karen60BTB said...

Hi, my name is Karen...and what they said!

Karen60BTB said...

I just hope the feed is still available by the time I get to it tonight! I'm 3 hours behind California time!

star4_BTB® said...

Please fill me in... I don't speak Russian.  LOL...........
Was Uma "raping" Georges?  Cuz, he looked like he was in pain, or disgusted when she was on his lap..... (or does he have a painful STD? lol) What was being said in that scene?  Also, the girl he marries at the end... is that old nympho's daughter?  Is that why she was wearing black at the wedding?  Did Georges marry the girl for her inheritance, and if so... why in the world would her parents allow it to happen, if they knew the money would become his?

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

* applauds*

Hi Karen, shammanties and appetizer are on the back! LOL

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Oh you lucky bitch!!!! I love it! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LOL

AZ_Chica_BTB said...

LMAO!!! Yes, I am doing ok! Thanks, BTB-Leah!

I am due on June 28th. :-)

AZ_Chica_BTB said...

LMFAO!!!!!!!

AZ_Chica_BTB said...

Poor hubby??? Poor me!!! I have plenty of other parts that he can touch!!! LOL! ;-)

AZ_Chica_BTB said...

Been there, done that!!! ;-)

AZ_Chica_BTB said...

See my response to BTB-Hannah...

AZ_Chica_BTB said...

You are most welcome!!!

AZ_Chica_BTB said...

Multiple times, multiple orgasms...  Just how we LOVE it!!!!!!

AZ_Chica_BTB said...

YAY!  *Smooches*

AZ_Chica_BTB said...

She may have joined the "Miles Far and Wide" Club...  LOL!!!

PinkLady_BTB® said...

Yes Russian (not 100% anymore) and German! 

So as far as I understand he told her not to hurry/rush. She wanted to fuck him really quickly because she had her Loverboy waiting for her later that day!

leahreallyitis said...

UNF!!!!!

leahreallyitis said...

I don't get it yet but I will in about 2 weeks then June 8th!

leahreallyitis said...

*high* 5*! :D

leahreallyitis said...

LOL!!

leahreallyitis said...

awesome June 28th huh cool! and you are welcome BTB AZ!

leahreallyitis said...

;)

leahreallyitis said...

LMAO!! okay correction poor AZ *hugs*

Anonymous said...

Holy fucking shit I wish I was on that receiving end.. Jesus.......

Dixie Jewel said...

Hi my name is Dixie and I am hopelessly adDICKted to Robert Pattinson and do not want a cure!

star4_BTB® said...

Cool! Do you know why he appeared to be in pain?

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

This movie is going to kill me. And I fucking love it.

luluguest said...

often wondered that myself.....js ;) thanks 'Jennnn' for bringing this out in the open hun ;) 

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 IKR!

http://media.tumblr.com/tumblr_m2jji0hVuo1qikh73.gif

star4_BTB® said...

Nah.  That wasn't your baby water... that was your coochie water... you're a BTB after all.

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 She's just doing the BTB promise. lol

star4_BTB® said...

For that reason alone, I would not want to be pregnant again.  My boobs were off limits from my DH for a few years... I couldn't wrap my brain around him fondling my baby's dinner bags.

Now... if I had to make my nipples off limits presently.... I would cry and weep like a little bitch... those things are hard-wired to my coochie now.

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 The last time I had car sex with the bf I cummed so hard that I either passed out or went straight to sleep and he didn't get to get his rocks off. I just remember waking up in the backseat and pulling into the driveway.

I think he got mad and we haven't had car sex then. lol

What can I say, BTB cums first.

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

But how much is a cup of coffee and bagel?

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 Awwww....poor Marcela.

http://media.tumblr.com/tumblr_m28t1yZD1l1r6cq8k.gif

THERE'S WAS NO FUCKING WAY I COULD GO THE DAY WITHOUT USING THIS GIF!!! LMFAO!!

star4_BTB® said...

"Hi Karen, Leah, Aurora, Marcela... I'm Star and I too am addicted to Ro..... *squirt, squirt, squirt*....  sorry, what were we introducing ourselves for???"

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 Even as tick I'd fuck him. Now that's what I call fuck power!

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

FUCK THAT! *jumps over Marcela and starts giving CPR*

YUM!

star4_BTB® said...

You must be here for our Robaholics Anonymous meeting!  Welcome to our addiction... but we are not here to help you cope.  We are here to drag you in much deeper... are you ready???

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

Nice avi!


http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1w32592Op1roarllo1_250.gif

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 Ah yes! The bone grinder.

Let the BTB dripping begin.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m15oq0dzXv1r7nxqbo1_500.jpg

star4_BTB® said...

Nice!

Aurora23❤BTB❤® said...

Yes it is going to kill us all!!! LOVE IT!!!

Aurora23❤BTB❤® said...

tehee!!! Seriously this man just Fucking knows how to make me squirt with just his actions!!!

***waves to my BTB sistas HELLO****

TeamIdDoRPatz said...

You said flick the bean lolllllll ahhh hahahhahaaa

Aurora23❤BTB❤® said...

Well said Star4! 

TeamIdDoRPatz said...

It's no wonder Kristen twitches the way she does. I would too if I got fucked like that!

Jennifer said...

would you rather call it ...p'diddle, jillin', rub'n a genie?  
point is...we all know we'd have a slight problem after doing that scene! lol

TeamIdDoRPatz said...

I'm good with flick the bean....my bean would fall off I'd flick it so many times

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

WelCUM Lulu! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LMFAOOOOO!!!!!!

That brought me all the way to Twilight and porky bella!! LOL

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

WelCUM Dixie Jewel!!! 

Get ready to sit on a puddle, there grab a Shammantie! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Oh baby girl, I know what you mean!!! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LMFAO!!!!!!! Baby dinner bags!!! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LMFAO!!!

How about how $$ for some head in dark alley? LOL

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LMFAOOOOOOOOOOOOO!!!!1

I saw this on the car, but I couldn't comment back!
OMG I had tears on my eyes!!!!

FUCKING HILARIOUS!

This MUST be BTB work right there! it's too epic! 

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Be gentle with your bean woman!! LOL

luluguest said...

marcela luluguest [formerly] lol
Ya know do ya think i should  change my name to nunlulu?
I dunno you lot are teachen me a few things on here. And quite frankly hun.....Im a lil scared at what you all know and i dont...hence da 'nun;)

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

Well Lulu, we can start as nunlulu, then move to hornylulu, then lulu.the.slut, and finally Lulu_BTB.

That will be the last and BEST level of perviness one can reach!! lol BTB level! 

You got lot of teachers here! keep reading and commenting! LOL

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

LMFAO!!!!

Hannah Verschuuren_BTB® said...

He keeps yelling: slow down madeleine, slow down. Uma just thought to have a quicky to get it over with. she was in a  hurry, because she expected the count the Vaudrec to arrive any minute

Hannah Verschuuren_BTB® said...

see my reply above for the rape answer. and yes the girls he marries is Virginies daughter, that's why she's in mourning. Gosh,try picturing your daughter marrying Rob after you fucked him ! Yes he did marry her for her money, she has a 30 million francs dowery! her parents let this happen because she ran away with him and they think he slept with her. So to prevent any scandal he must marry her. What her parents don't know is that he never touched her (except the kiss on her forehead)

Hannah Verschuuren_BTB® said...

That's freaking cheap!!! You pay $ 8 for a returnticket with the bus for a 15 minute drive. our train ticket costs $35 to Amsterdam.

Hannah Verschuuren_BTB® said...

LOL depends on the hooker I guess? 

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

 Good question! And they charge extra for the Purell sanitizer afterwards. ☺

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

It's hysterical! Thank God you found it!!!!!!!!!!!

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

Respect the bean!

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

And once she becomes a BTB she gets her first pair of BTB shammanties!

Hannah Verschuuren_BTB® said...

LMFAO!! Good morning FB;)

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

Hey Hannah! *smooch*

star4_BTB® said...

Thank you for filling me in! :-)

Hannah Verschuuren_BTB® said...

you're welcome dear! 

AZ_Chica_BTB said...

You are right!!! I still have not gone to the hospital! LOL!!!

AZ_Chica_BTB said...

LMFAO at "baby's dinner bags"!!!

AZ_Chica_BTB said...

LMFAO!!! That's just how we BTBs roll!!!

AZ_Chica_BTB said...

Welcome and enjoy the ride with us, Dixie Jewel!!!

♪♫ Yaelfica ♪♫ said...

I LOLed so much reading ur comments tho the BTB meaning is still lost on me...could u reveal that for me plz?
Btw love the objectification of Rob as much as Kristen does so this is my new fav place to hang out ;)
Tks for the gifs

TeamIdDoRPatz said...

lol 

TeamIdDoRPatz said...

She's used to it being rough...ever since I've been a fan of Rob lol

=/

K2☼__Ami♥BD2♀Csmpls♠ said...

OH...MY...ROB!!! I honestly don't even know what to type................

K2☼__Ami♥BD2♀Csmpls♠ said...

I don't even know who I am right now...

Marcela♥Airhumps♥Hard4Rob-BTB® said...

BAHAHAHAHA 

That's right sister! I may have to post that video for laughs, lol A blast from porky past! 

leahreallyitis said...

LOVE THE ASS SHOT! THAT YOU COULD BOUNCE A QUARTER OFF! and I want to give him a "love" bite" on his SEXY FUCK HOT ASS *wipes up drool  from the ground* I'M HUNGRY!

leahreallyitis said...

LMAO! I managed too type something up above your comment and it was not easy xD

leahreallyitis said...

that movie was funny! but my favorite movie is Animal House I loved it

leahreallyitis said...

*taps foot* just waiting on a U.S. release date! and how are you doing?

leahreallyitis said...

this waiting for a U.S. release date is FUCKING KILLING ME!!!!

leahreallyitis said...

AMEN! and welcome to the world of BTB uncensored!

★FreezeBurn♥RobMyCooter★BTB said...

We'll eventually get it after it's hit every country and also been shown on Uranus. The US is being punished and I don't like it.

Doing good over here. How about over there?

Did you get my message about your b-day?

leahreallyitis said...

that is so well said! yes  today is our first meeting and we are here to discuss Robs anatomy! *gets pionting stick*

leahreallyitis said...

yep! LOL!

leahreallyitis said...

I want to give him a "love" bite on his sexy FH ass! a soft, and slow one til he can't stand it anymore and "cums" all over the place *evil smirk*

leahreallyitis said...

you are sooooo lucky but I plan on topping that one hee heee in between seeing it on demand(comcast) and seeing it in the theater  June 8th I will have seen it at least 15 to 20 times *big grin*

leahreallyitis said...

wooo  say it BTB!

leahreallyitis said...

*shrugs shoulders* beats me! xD BUT ONE THING IS WE DON'T NEED A CURE!

leahreallyitis said...

LOL! the one concern I have is IF I were to meet Rob at a meet and greet is I would forget my name and then I would have to I don't know(too as well!) who I am xD

K2☼__Ami♥BD2♀Csmpls♠ said...

LOL, And I know if he ever walked past me, I'd trip on the air, stumble sidewase, and land -- arms and legs flayling wildly -- into the thorniest bush every created!! Cause that's my luck when it cums to Rob...♥ A meet and greet wouldn't be any better...lol

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 204   Newer› Newest»